Liczba wyświetleń stron

sobota, 29 grudnia 2012

Zupa pieczarkowa od SYS- Danie Babci Zosi

Pieczarkowa zupa z suszonych warzyw zawiera: 
Makaron z pszenicy durum, kaszę mannę, suszone pieczarki, sól, cebulkę i pietruszkę suszoną. Można dodać oleju/masła oraz mleka lub śmietany dla lekkiego zagęszczenia i podbicia smaku zupy.
Przygotowanie jest bardzo proste. 
Wystarczy obie saszetki umieścić w 1l zimnej wody i zagotować wywar. Po zagotowaniu, dodać właśnie masło lub olej i gotować przez ok 20min. Na opakowaniu polecają nawet gotować dłużej aby grzyby bardziej zmiękły, ale po 20min według mnie jest już dobrze.
podać można z chlebkiem ( ja użyłam mojego pysznego, sycącego chleba z błonnikiem od firmy ProFibra) i najadłam się jedną miseczką i kromeczką. 

Trochę mi jeszcze świątecznie i Wigilijnie, stąd takie danie:P
Smacznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze bardzo mile widziane,nawet te krytyczne!