Liczba wyświetleń stron

Otrzymuj codzienne powiadomienia o przepisach na swojego maila

piątek, 14 grudnia 2012

Kasza kukurydziana i otręby z owocami

Pyszne, lekkie, ale pożywne, naprawdę udane i jestem dumna, bo zrobiłam 3szt i wszystkie zjedzone ze smakiem :)
Ciepłe, słodkie i sycące, a kiwi? Kiwi to szok! Szybkie orzeźwienie smaku z zaskoczenia- świetny efekt mi wyszedł zupełnie przypadkiem...polecam kwaśne kiwi do słodkich śniadań.
Na jedną porcję potrzebujecie
kaszka kukurydziana waniliowa 2 łyżki (vivi)
kasza manna 1łyżka
mleko sojowe filiżanka do zagotowania
mleko sojowe filiżanka zimnego aby rozmieszać w nim kaszę
syrop z agawy odrobina
cynamon szczypta
gruszka średnia/mała
kiwi
otręby (vivi) żurawinowe
Kasza manna do zimnego mleka i mieszacie, w tym czasie zagotujcie resztę mleka. Wsypcie kaszę i doprowadźcie do wrzenia i kasza zacznie gęstnieć, wtedy dosypujcie powolutku kaszę kukurydzianą, jeżeli zaczną robić się grudki- użyjcie ręcznego blendera i po krzyku :) Gruszkę i kiwi pokrójcie według uznania i wyłóżcie na wylaną do miseczki kaszkę. Obsypcie delikatnie owoce cynamonem a na koniec otrębami. Możecie użyć dodatkowo odrobiny syropu z agawy do polania całości.


Kiwi to dobre źródło witaminy C, E i B- nazywane jest swoistą bombą witaminową, ja cenię je przede wszystkim za to, że jest doskonałym, źródłem witaminy E w dobrze przyswajalnej dla nas formie :) Gruszka i otręby? Świetne produkty wysokobłonnikowe, do tego cynamon palący tłuszcz i dosłownie odrobina kaszy na łagodny start w zimowy dzień...polecam :)



4 komentarze:

  1. fajne, energetyczne śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zdrowo, a jak smacznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada niesamowicie! Zimowo, ale z drugiej strony to soczyście zielone kiwi przypomina o słońcu i lecie, aż mi bliżej do ciepła...

    OdpowiedzUsuń

komentarze bardzo mile widziane,nawet te krytyczne!