Liczba wyświetleń stron

sobota, 15 grudnia 2012

Firma Granex- pieczywo + pasta pomidorowa z tofu

Paczuszka, paczka, paczunia do mnie!! Dostałam paczkę z chlebkami błonnikowymi Firmy Granex i już pędzę do Was z recenzjami. 
Na drugie śniadanie przygotowałam pastę z tofu i pomidorów



 Do jego przygotowania potrzebujecie

  • Tofu twarde zwykłe kostka 200g
  • pomidor pokrojony w kostkę
  • oliwa z oliwek łyżeczka
  • sól
  • pieprz 
  • łyżka przecieru pomidorowego
Wszystkie powyższe składniki mielimy ręcznym blenderkiem na gładką masę i koniec. Pastą posmarowałam chlebek z amarantusem, położyłam liście szpinaku i pomidora- pyszne!
 
Dzięki fanpage'owi Uwaga Zrzucam, mogłam spróbować nowych produktów Granex.
Chlebki można jeść same, samotne solo zupełnie. Naprawdę są przepyszne, mają subtelny smak, rozpływają się w ustach, nie przyklejają do podniebienia jak inne chlebki błonnikowe. Chrupią, ale nie kruszą się i nie łamią gdy je czymś smarujemy. 
Możecie wybierać takie z ziołami, zwykłe lub z dodatkiem amarantusa. 

2 komentarze:

  1. zjadłabym to tofu :) jakoś nie miałam okazji spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ wystarczy iść do sklepu (real, Eleclerk, tesco, markpol- wszędzie:) i zakupić takie zwykłe- kostkę. Nie ma to zupełnie swojego smaku, więc można je przygotować ze wszystkim i będzie pyszne, polecam :D

      Usuń

komentarze bardzo mile widziane,nawet te krytyczne!