Liczba wyświetleń stron

niedziela, 23 grudnia 2012

Tofucznica poranna z papryką i cebulką+ Firma ProFibra

Święta już wchodzą na podwórze, myślę sobie, że rano gdy wychodzę z psem, te ślady na świeżym śniegu to właśnie Świąt, są już tuż tuż i coraz bardziej dają o sobie znać. Gospodarz zawiesił na bramie lampki i święcą wieczorem i pokazują Świętom drogę. 
Moje Święta się ze mną miną. Nim dotrą pod same drzwi, ja im ucieknę i pojadę na drugą stronę, kawał mapy przede mną.
Biorę walizę, psa i Mr Big'a i fiuuuuuuuuuuuuu wielkimi saniami szus szus...
Na przedświąteczne śniadanie, jakby nigdy nic...

 Tofucznica poranna
  • Tofu pół kostki
  • oliwa z oliwek łyżka
  • szczypta przyprawy ProFibra
  • cebula borrrrdowa mniej niż pół małej
  • papryka kilka plasterków pokrojonej
Cebulkę kroimy w kawałeczki i podsmażamy na patelni, tofu rozgniatamy z oliwą widelcem i mieszamy z przyprawą. Wrzucamy na patelnię do szklącej się cebulki i podsmażamy chwilę. Paprykę wkrajamy na koniec, mieszamy raz czy dwa i gotowe :)


Firma ProFibra zrobiła mi fantastyczny prezent! Dostałam dużą i co ważniejsze, pożywną paczkę, dziś użyłam przyprawy z dodatkiem błonnika. Świetne rozwiązanie bo oprócz kilku podstawowych ziół, zawiera błonnik i może być spożywany przez wegan bo nie zawiera składników odzwierzęcych. Smakuje bardzo swojsko i nadaje fajnego aromatu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze bardzo mile widziane,nawet te krytyczne!