Liczba wyświetleń stron

sobota, 3 listopada 2012

Płatki z gruszką w miodzie i granatem

Tęskniłam bardzo! Tak naprawdę, to myślałam, że świat się zawali jak mnie nie będzie. Że sobie nie dacie rady, że nikt sobie nie poradzi, a tu co? A tu życie toczy się dalej, nawet huragan Sandy już "się wywiał" i chyba końca świata nie widać.
Chciałam wrócić z wielką bombą i pompą, a wróciłam ze standardową owsianką na ciepło, ale czy oby na pewno jest standardowa?
Sami musicie ocenić :)
Potrzebujecie
Gruszka średnia ze skórką
3 łyżki płatków owsianych
łyżka miodku
garść pestek granatu
łyżka mielonych orzechów laskowych
Gruszkę kroicie i wrzucacie do rondelka,wlewacie miód i odrobinkę wody i chwilkę dusicie pod przykryciem. Płatki namaczacie w wodzie- zalewacie odrobiną gorącej wody ( do poziomu płatków) aż nasiąkną i wsypujecie mielone orzechy i mieszacie razem. Wykładacie na talerzyk, polewacie gorącymi gruszkami i obsypujecie granatem.
Pyszne i bardzo sycące. Błonnik szaleje, granat witaminizuje, orzechy białkują i magnezują- jest wszystko co trzeba, aby się najeść :)




1 komentarz:

komentarze bardzo mile widziane,nawet te krytyczne!