Liczba wyświetleń stron

czwartek, 25 października 2012

Kawa bananowa z rodzynkami

Jest zimno, mokro i nieprzyjemnie
Czekam na śnieg!
Dziś kawa później niż zwykle i inna niż dotychczas. 


Potrzebujecie:
Mleka roślinnego mniej niż szklanka
Mocna zaparzona kawa- ok pół filiżanki
garść rodzynek
banan
Mleko miksujecie z bananem na gęsto. Do wysokiej szklanki wlewacie gorącą kawę, a  na nią powoli koktajl bananowy. Na samą górę sypiecie rodzynkami. Kawka powoli się rozwarstwi i nabierze fajnego koloru. Rodzynki możecie wyjeść łyżeczką, a kawę pić przez słomkę. 
Siorbanie takiego kawowego kremu pod kocykiem, w chłodne popołudnie...polecam 



6 komentarzy:

  1. Kochana, zrób mi taką i wyślij w termokubku! :D Genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię dziś koniecznie! Coś czuję, że to będzie moja najulubieńsza kawa deserowa... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam i ja. Kilka słów o mojej kawie: http://www.zdrowemotywacje.pl/bananowa-kawa/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, strasznie mi przykro, że Ci nie wyszła. Z tego co widzę zastosowałaś ciepłe mleko, tak? Ja robię zawsze na zimnym, prosto z lodówki. Dziś zrobiłam ją ZNOWU i wypiłam ze smakiem, nic się nie waży! Po prostu wlewaj powoli, ale jeżeli masz ciepłe mleko, to zupełnie nie powinno się ważyć przecież nie? Kurcze, no słabo :/ Mój facet też pił i chwali, naprawdę! Aż sprawdziłam przepis i robię dokładnie taką! Nawet gęstszą! i fakt, można ją jeść łyżeczką, ale przez słomkę, jak się WYMIESZA pije się elegancko :( chlip, może spróbuj jeszcze raz?? Może za dużo tego espresso? nie wiem :(

      Usuń
  4. Zrobiłam, tylko nie wyszedł mi taki bardzo gęsty koktajl bananowy, mimo że dałam mniej mleka niż w przepisie. Ale całość bardzo smaczna - jako deser bardziej niż zastępstwo za filiżankę kawy:)
    W każdym razie dla mnie ok i jutro też sobie zaserwuję, dam jeszcze mniej mleka (robiłam z kokosowego), żeby można było bardziej jeść niż pić;)

    OdpowiedzUsuń

komentarze bardzo mile widziane,nawet te krytyczne!