Liczba wyświetleń stron

niedziela, 5 sierpnia 2012

Młodniejemy w oczach- Brzoskwiniowe słońce

 
Byliśmy wczoraj z moim mr Big nad Wisłą... Ludzi sporo, dużo rowerów i psiaków bawiących się z dziećmi. Wieczorne słońce nadawało pięknego koloru rzece i pobliskim plażom. Brzoskwiniowa łuna płynęła łagodnie po tafli wody i po piasku...
 Od razu pomyślałam o tym jak pięknie wygląda brzoskwiniowa cera i opalenizna. Jak lśni w słońcu zdrowa skóra i jak łatwo to przecież osiągnąć jedząc te soczyste i pyszne owoce. Brzoskwinia nada wdzięku naszej skórze jeżeli tylko włączymy ją do dziennego menu. Poprawi jej kondycję, tonizuje ją i odświeży. Wszystko dzięki witaminie A, B, PP oraz odmładzającym karotenoidom.
 

Brzoskwiniowa inspiracja

Od razu o poranku pobiegłam po brzoskwinie i szybciutko przygotowałam mus.
Jeżeli chodzi o posiłek, to na śniadanie to dla mnie zdecydowanie za mało, ale jeżeli chodzi o zdrowy deser? Idealny i oczywiście orzeźwiający i pysznie słodki... 
Jeżeli tylko macie chęci, spróbujcie dawać brzoskwiń do ulubionego koktajlu i dzięki temu wzmocnicie jego wartości odżywcze. Raz na jakiś czas dorzućcie owoc do muesli lub wypijcie brzoskwinkowy sok- np z marchewką, a wtedy karotenoidowa bomba witaminowa gwarantowana i słońce nam już nie straszne, wręcz przeciwnie zabarwi nam pięknie i zdrowo skórkę :)
Mus brzoskwiniowy na arbuzie
Potrzebujecie:
Arbuza i brzoskwinie
Brzoskwinie wrzucacie do blendera i miksujecie na gładziutko. Ja użyłam tylko jednej, bo chciałam aby smak arbuza przeważał, ale to od Was zależy jaki smak chcecie osiągnąć.
Arbuza kroicie i polewacie musem. Jeżeli chcecie, można dosypać płatków śniadaniowych i wyjdzie pożywny posiłek na dzień dobry :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze bardzo mile widziane,nawet te krytyczne!