Liczba wyświetleń stron

piątek, 8 lutego 2013

Gorrący CHIkoladowy napój bananowy


Pilnuję się ze zjadaniem posiłków co ok 3h. Staram się dawkować sobie owoce, chociaż o tej porze roku kocham zjadać sałatki owocowe i pić soki, nawet bardziej niż wiosną.
Na przekąskę miał być czekoladowy koktajl na bananie, ale po długim, mroźnym spacerze z psem- pozostało mi tylko jedno. Wypróbować wody kokosowej na gorrrrąco.
Co prawda użyłam mikrofali i pewnie zabiłam większość składników odżywczych z banana, ale podobno z wodą kokosową wcale nie jest źle, nawet po podgrzaniu zachowuje większość właściwości- no nic, istna woda z Lichenia :)

Gorący CHIkoladowy koktajl
  • woda kokosowa filiżanka
  • banan średni
  • kakao naturalne łyżka
  • cynamon szczypta większa
  • imbir szczypta mniejsza :)
Wszystko wrzucamy do blendera, miksujemy i na koniec wstawiamy do mikrofali na jakąś minutę w średniej temperaturze. Dzieje się fajna rzecz, bo powstaje pianka z banana- taki czekoladowo-kakaowy korzuszek. Resztę śmiało da się wypić, ale korzuszek radzę zjeść łyżeczką. Wszystko ciepłe i bardzo aromatyczne, na bank to powtórzę :)
Smacznego

5 komentarzy:

  1. muszę wypróbować! uwielbiam kakao <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaaam <3 Ale to musiało być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm ale słodki napój , coś pysznego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A to bardziej na podwieczorek czy drugie śniadanie??

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja troszkę zmodyfikowałam Twój przepis i zamiast wody kokosowej dałam mleko ryżowe - wyszło super ;-)

    OdpowiedzUsuń

komentarze bardzo mile widziane,nawet te krytyczne!