Liczba wyświetleń stron

piątek, 23 listopada 2012

Torcik z kaszy manny w żurawinowym sosie

Moje jedne z najulubieńszych blogów (TEN i TEN) ostatnio każdego dnia kombinują coś z kaszą manną. 
Ja kocham ich pomysły i w sumie jakoś mnie to inspiruje do lekkiego naśladownictwa :)

Z psem rano podążaliśmy swoją dawno obraną trasą...Spotkaliśmy kilku sąsiadów z psami i jak zwykle Messi pokazał charakterek. Jedna pani oberwała z brudnego kija, a druga prawie skręciła kostkę jak Messi się zaczął witać...szkoda słów :) Mój pies jest najukochańszy, a te Panie zwyczajnie powinny uginać w takich sytuacjach kolana, aby uniknąć kontuzji kończyn dolnych, toż to prosta sprawa. Prawdziwe "psiary" jak widzą szarżującego psa, zawsze uginają kolana- po tym psiarę poznasz. Pfff :)




















Torcik z kaszy 
Potrzebujecie:
  • Kasza manna 4łyżki
  • miód 2łyżki
  • mieszanka przypraw korzennych
  • żurawina 2 łyżki
  • jogurt sojowy 3 łyżki
  • woda szklanka
Pół szklanki wody zagotować a drugie pół zostawić i rozmieszać w niej kaszę. Do gotującej się wody wlać zimną z kaszką i mieszać mieszać. Do tego dodać miód i przyprawy.  Kaszka musi być bardzo gęsta, aby można było ją przełożyć do foremki. Można jakąkolwiek foremkę znaleźć i nałożyć tam kaszy, po schłodzeniu wyjąć delikatnie i na talerzyku się prezentuje taka kasza, że ho ho. Żurawinę miksujemy z jogurtem na sosik. Można dodać też miodu, ale bez przesady :) Polewamy torcik i posypujemy czym mamy- u mnie kokos i łyżka płatków owsianych.

 

12 komentarzy:

  1. Jakby na mnie jakiś pies szarżował, to bym się śmiertelnie bała ;) chociaż całe życie wychowuję się wśród psów, do dużych egzemplarzy mam jednak dystans... ;)

    A torcik z manny brzmi bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! Ale to jest kurcze roczny biszkoptowy labradorek :) No ale rozumiem, rozumiem, tyle, że jak on szarżuje to się 3 razy po drodze wywali i wpadnie na drzewo i biegnie z taką miną, że to raczej śmiech powinno wywołać, a nie strach . Jeżeli chodzi o torcik, wyszedł MNIAMI :) Polecam

      Usuń
  2. Ale się cieszę, że Cię zainspirowałyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej! jak mi miło! aaaaaaaaaaa! <3 naprawdę! mam nadzieję, że smakowało! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne, że WAAAA :D AAAA :D pycha wszystkie zdjęcia- co rano jadłam po jednym zdjęciu :D

      Usuń
  4. hej, nominowałam Cię do Liebster blog Award, szczegóły tutaj: http://kuchennyesej.wordpress.com/2012/11/24/ktos-mnie-czyta-czyli-liebster-blog-award/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny torcik, lubię desery z kaszy manny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. No koniecznie! Taki torcik wyjdzie pyszny z każdym dodatkiem :)

      Usuń

komentarze bardzo mile widziane,nawet te krytyczne!