Liczba wyświetleń stron

piątek, 7 września 2012

Mus z melona na kaszy i kisielu

Brzuszek i główka...szkolna wymówka
Dietetyk się zatruł :/ Nie dobrze, nie dobrze...Ale! Ale! Komuś obiecałam i bez deserku się nie obędzie- wymyśliłam więc deser dobry i kojący na żołądek i jestem z siebie bardzo dumna :) 


Kasza manna, kisiel i melon
Na dwie porcje Potrzebujecie:
Szklanka kaszy manny- już zrobionej wg przepisu na opakowaniu
Pół szklanki kisielku bez cukru - ja miałam żurawinowy
mniej niż pół melona
Kaszę gotujecie na mleku sojowym zamiast na krowim- na b.gęsto. Kisiel robicie na wodzie z dodatkiem łyżki- dużej łyżki miodu. Kisiel też konsystencję ma mieć gęstą. Melona kroicie i miksujecie na mus.
W kieliszku układacie warstwowo i koniec :)
Cieplutkie i łagodne na brzuszek...pyszne i delikatne.
Na pochmurny dzień, takie kolory jak znalazł! Polecam bardzo osobom z nadwrażliwością i problemami gastrycznymi.



















2 komentarze:

  1. przyjemne owocowe ukojenie dla brzucha
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Manna i kisiel. Czy Ty zgadujesz, czy skądś po prostu wiesz, jakie były moje ulubione desery w dzieciństwie? :)

    OdpowiedzUsuń

komentarze bardzo mile widziane,nawet te krytyczne!