Liczba wyświetleń stron

środa, 29 sierpnia 2012

Brzoskwiniowy koktajl na mleku migdałowym

Słońce świeci mocno, a niebo tak niebieskie, że aż brzoskwiniowe.

Czas na przerwę od pracy....
Brzoskwiniowe słońce w szklance

Potrzebujecie:
Mleko migdałowe/sojowe
3 brzoskwinie
ewentualnie banana 
blender
Obieracie brzoskwinie, albo i nie :) 
Ja nie obrałam z lenistwa i dlatego,że nawet babcia mówiła, że najwięcej witamin zawsze znajduje się pod skórką owocu. Wlewacie mleko, miksujecie na gładko i siup :)
Możecie dodać banana aby koktajl był bardziej syty, kremowy i co tu dużo mówić- aby był słodszy. Jak wiadomo koktajle brzoskwiniowe do najsłodszych nie należą, ale mnie właśnie o czysty smak i orzeźwienie chodzi.
Przegryzłam do koktajlu troszkę chrupkiego pieczywa. Fajnie namakało w szklance, jak herbatniki w kawie...
Doładowałam się i mogę dalej pracować. 
Słońce niedługo zajdzie, chmury spowiją niebo...
Brzoskwiniowe słońce świeci na mnie ze szklanki, na Was też może :)



2 komentarze:

  1. Otagowałam Cię na swoim blogu :) http://relishingmeals.blogspot.de/2012/08/48-thursday-troche-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zarówno z bananem, jak i bez ;).

    OdpowiedzUsuń

komentarze bardzo mile widziane,nawet te krytyczne!